hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| اعزام گروه مبلغین موسسه دارالزهرا ء (س) به هرمزگان

قم| اعزام گروه مبلغین موسسه دارالزهرا ء (س) به هرمزگان

مدیرموسسه دارالزهرا (س) گفت: گروهی از مبلغان موسسه دارالزهرا با هدف بیان مسائل امامت به این استان هرمزگان اعزام شدند.

 

به گزارش رویداد ایران-قم، حجت الاسلام سید ابوالحسن معنوی در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) به اعزام جمعی از مبلغان موسسه آموزشی دارالزهرا به استان هرمزگان اشاره و بیان کرد: این مبلغان با هدف بیان مسائل امامت به این استان اعزام شدند.

وی با اشاره به مهمترین فعالیت های این گروه اشاره و بیان کرد: برگزاری ویژه برنامه های ماه رجب، تشکیل حلقه های معرفت در مساجد، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ دینی، و برگزاری جلسات آموزشی کودک و نوجوان در سطح شهرستان و روستاهای اطراف از جمله برنامه های این گروه مبلغ اعزامی به شمار میرود.

مدیرموسسه آموزش مبلغ دارالزهرا (س) همچنین ازبرگزاری مسابقه ای با عنوان «بر بال حکمت ها» به مناسبت 13رجب و میلاد با سعات حضرت علی (ع) خبر داد و گفت: در این مسابقه 5 موضوع از حکمت های نهج البلاغه در قالب  کلیپ های سخنرانی یک دقیقه ای ضبط و به صورت زمانبندی شده، در کانال های موسسه برای مناطق تبلیغی بارگذاری می شود.

وی ازاهداف برگزاری این مسابقه را ترغیب و تشویق نسل جوان برای آشنایی بیشتر با مفاهیم اخلاقی نهج البلاغه بیان کرد و گفت: 40 نفر از برگزیدگان این مسابقه با اهدای هدایای نفیس تجلیل می شود.

معنوی خاطرنشان کرد: در راستای رزمایش مومنانه بسته های معیشتی و پوشاک توسط مبلغین در منطقه توضیع شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد